-
Zwroty i reklamacje
Zasady wymiany, zwrotu, reklamacji towaru
Zasady wymiany towaru:
1. Kupujący ma prawo do wymiany zakupionego towaru przez 14 dni od momentu jego otrzymania
2. Przed wysyłką towaru do wymiany proszę skontaktować się mailowo: skleps13f@gmail.com
3. Towar niepodlegający wymianie:
– przesłany po terminie o którym mowa w pkt 1,
– noszący ślady użytkowania,
– bez kompletnego opakowania* lub ze zniszczonym opakowaniem.
* w przypadku koszulek piłkarskich bardzo ważny jest kartonik
4. Wymieniany towar należy odesłać na adres:
SPORT13F Adam Miechowiak
ul Gabrieli Zapolskiej 18 B
63 – 400 Ostrów Wielkopolski
Towar nienaruszający zasad wymienionych w punkcie 3 należy odesłać na adres wskazany wyżej wraz z dołączoną informacją na jaki produkt lub rozmiar wymienić.
5. Koszty związane z wymianą towaru ponosi Kupujący*
*koszty wymiany w obie strony pokrywa Kupujący, w przypadku błędnie wysłanego towaru koszty te pokrywa Sprzedawca
Zasady zwrotu towaru:
1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zakupionego Produktu.
2. Przed dokonaniem zwrotu towaru proszę skontaktować się mailowo: skleps13f@gmail.com
3. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. Koszty doręczenia towaru również są zwracane zgodnie z art. 33 Ustawy o prawach konsumenta w myśl, których Sprzedający ma obowiązek zwrócić najtańsze koszty dostawy dostępne w momencie zakupu.
4. Klient pokrywa koszty zwrotu towaru (koszty odesłania towaru do Sprzedawcy).
Koszty te nie podlegają zwrotowi.
Przesyłek odsyłanych “za pobraniem” Sprzedawca nie przyjmuje.
5. Towar niepodlegający zwrotowi:
– przesłany po terminie o którym mowa w pkt 1,
– noszący ślady użytkowania,
– bez kompletnego opakowania* lub ze zniszczonym opakowaniem.
* w przypadku koszulek piłkarskich bardzo ważny jest kartonik
6. Zwracany towar należy odesłać na adres:
SPORT13F Adam Miechowiak
ul Gabrieli Zapolskiej 18 B
63 – 400 Ostrów Wielkopolski
Towar nienaruszający zasad wymienionych w punkcie 3 należy odesłać na adres wskazany wyżej wraz z dołączonymi danymi do dokonania przelewu zwracającego płatność.
Zasady reklamacji towaru:
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towaru pozbawionego wad i stosuje się do zasad rozpatrywania reklamacji określonych w Kodeksie cywilnym w art. 556 – 576.
2. Kupujący ma rok na reklamację towaru z tytułu rękojmi (dla przedsiębiorców rękojmia wyłączona)
3. Towar podlegający reklamacji to taki, który posiada wady fizyczne np dziura w materiale koszulki.
4. Reklamacje Klient zgłasza poprzez wysłanie maila na adres: skleps13f@gmail.com
Taki mail powinien zawierać informacje o powodzie reklamacji oraz zdjęcia ukazujące wadę.
Po pozytywnej ocenie przez Sprzedawcę reklamacji Kupujący może zwrócić towar lub żądać jego wymiany zgodnie z ww zasadami Zwrotu, Wymiany.
Jeżeli paczka, którą doręcza kurier, wygląda na uszkodzoną proszę w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
5. Wadą towaru nie jest:
– naturalne zużycie towaru w związku z jego użytkowaniem przez Kupującego,
– uszkodzenie powstałe w wyniku nieprawidłowego doboru rozmiaru,
– uszkodzenie powstałe w wyniku niewłaściwej pielęgnacji, konserwacji,
– uszkodzenie powstałe w wyniku nieodpowiedniego użytkowania towaru.
6. Jeżeli Sprzedający w terminie 14 dni od złożenia reklamacji na nią nie odpowie Kupujący może uznać to za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
7. Koszty związane z uznaną reklamacją ponosi Sprzedający.
8. Bezzasadne odesłanie towaru do reklamacji zwracane jest na koszt Konsumenta – 10,00 zł